Založ si blog

Archív: február, 2017

High flying birds

Those who fly high on the bright sky Do you really wanna know How far do they need to go? Wandering around the world Although never on path wrong Changing mind like free wild winds Flying high with their strong wings Those are lost brothers wearing black feathers.

Pokračovanie článku

Lior

Znie ako najúprimnejšie zákutie hĺbky duše Hudby prečo všetci počúvame melódie tak strašne umelé toto je život zmotnený v tónoch čo je to za bolesť nútiacu ľudí potlačiť radosť akoby cítili že si ju nezaslúžia strnulo upätí vyjadriť len smútok starosť a podstatu hanbiac sa zahubia názormi druhých znie ako The most raw má svoj svet ako by […]

Pokračovanie článku

Prízrakom posledným

Žila som v objatí tvojich slov Bola som preludom tvojich snov. Ako múza neskutočná žiarivá, ale nie reálna. To vedel si. Nepriznal si. Vlastnej duši. Sťa by ti hmla svet vonkajší vidinou skalila. A mňa v ňom ak v ňom som avšak teraz už len prízrakom. Naveky.

Pokračovanie článku

Dear Tom. . .

Prechádzam davom, chýbaš mi. Thajským marketom, srdce mi zastaví. Vtedy po prvý krát, čo ma zabolelo. Kráčam, keď zrazu spoznávam… pieseň. Zastavím seba. Slzu už nestihnem. Počúvam slová, nemajú zmysel, prečo ma ľúbi, ja nie som ona. Dlho mi trvalo, kým som pochopila. Bolo však neskoro, už som zomierala. „Nikto nepovedal, […]

Pokračovanie článku

Ex-trasystoly tebe

Nikdy sa nedostaneš z môjho srdca von hoc ako mi vzdoruješ svojou ľahostajnosťou. Neboli to motýle v brušnej dutine bolo to niečo viac, niečo viac hlboké Srdce mám celistvé jedine pri tebe, vždy keď ťa uvidí radosťou poskočí, lež nato vzápätí kŕčom ma zabolí naše priateľstvo patrí už minulosti… Slzy z očí von nepustím ale ani […]

Pokračovanie článku

Pahrebná

Ten oheň, ktorý si zapálil, ktorý ma chránil ten si zahubil. Ten plameň, ten vo mne tlel aj keď si odišiel ešte dlho spánok mi nechýbal, ale ty áno. Neodišiel si. Poslala som ťa. Preč, zo strachu, že zničím nás oboch tak sa aj stalo. Som už len troska duch človeka čo horel jasným svetlom a svietil napriek hlasom no miesto hudby obsadil […]

Pokračovanie článku

Zamračený pohľad

Stojím na pláni s vetrom v objatí do diaľav ďalekých mračím pohľad pozorný. Temný obzor tmavé oblaky, západ vzdialený hlúposťou zovretý. Cítim tam kraje temúce, pustnúce plné ľudských túžob úzkych. Celý svet však hľadí na bábky ľudských viet, čo myšlienka to vidieť každá veta krivá nota. Okolo stojaci tančiaci pajáci boja […]

Pokračovanie článku

Vinné hviezdy

Ach hviezdy nositeľky veľkých nádejí Oceán sĺz spev bolesti ranených nevinných Každý krok a každý nádych pohyb vpred, svet. poznáš ten pocit Keď život zabolí, smútok v povetrí ty so slzou na dlani. Keď život zastoná, ohneš sa v páse, padneš na kolená. Už si niekedy stratil sám seba pre všetkých ostatných? nehľadaj […]

Pokračovanie článku

Poraz klbko

Dvíham sa z popola spomienka zabolí padám v ňu znova. Pokus ďalší neúspešný tvár dobitá. Klbko bolesti plač tichý dych mi nevráti. Stvorenie ak šťastné si úzkosť zabi. Pozriem raz vzad uvidím svoju tvár s pehami nádeje? Viac nie. Len vĺča zúfalé.

Pokračovanie článku

Blázni, hrdinovia mladosti

Mladí a naivní takí sme boli prekážky nevideli smiechom ich brodili. Povrchní a blázni takí sme boli na každý problém hľa, krásne riešenie! Akí úsmevní. Takí sme boli takí menia svet takí zostaňme takí mnoho liet Lež trpkosť nás zmenila ľútosť, svet, priatelia, hoc neúspech neodradil, oči dospelých otvoril. A tým nás zmenil.

Pokračovanie článku
Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

24.04.2024 16:17

Bývalý vojak svoju obeť najskôr uškrtil a potom rozrezal jej telo na menšie časti, ktoré natlačil do dvojice kufrov. Ďalší brutálne zavraždil a znásilnil penzistku.

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Putinovho generála asi kŕmili úplatkami, jeho žena žila v luxuse. Je to predzvesť konca ministra obrany?

Putinovho generála asi kŕmili úplatkami, jeho žena žila v luxuse. Je to predzvesť konca ministra obrany?

24.04.2024 14:00

Námestníkovi šéfa rezortu obrany hrozí až 15 rokov väzenia. Prečo šéf Kremľa umožnil zatknúť jedného z najvplyvnejších predstaviteľov ozbrojených síl?

Sestra severokórejského vodcu: Vybudujeme ohromnú vojenskú silu

Sestra severokórejského vodcu: Vybudujeme ohromnú vojenskú silu

24.04.2024 09:50

Severná Kórea tvrdí, že vojenské cvičenia USA sú prípravou na jadrovú vojnu proti Pchjongjangu.

poeta

Len ďalšia Blog.Pravda.sk stránka. Whatever.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 29
Celková čítanosť: 40348x
Priemerná čítanosť článkov: 1391x

Autor blogu

Kategórie